Ochrana súkromia
KTO SME
Adresa webovej stránky: https://www.renastranakova.sk/
AKÉ OSOBNÉ ÚDAJE ZÍSKAVAME A PREČO ICH ZBIERAME:
SÚBORY COOKIES
Na tieto účely využíva najmä nasledovné typy cookies:
- Technické súbory cookies (predstavujú základ pre fungovanie našej internetovej stránky, pričom pokiaľ tieto cookies zakážete, nebudeme môcť zaručiť bezchybný chod našej internetovej stránky);
- Prevádzkové cookies (predstavujú spôsob zhromažďovania štatistických informácií o tom, ako používate našu internetovú stránku, monitorujú Vašu návštevnosť, a teda slúžia predovšetkým na našu analýzu a vylepšenie internetovej stránky. Pokiaľ tieto cookies zakážete, nemôžeme Vám zaručiť bezchybný chod našej internetovej stránky);
- Reklamné a marketingové cookies (predstavujú spôsob, akým Vám zobrazujeme obsah reklám, ktoré sú prispôsobené Vašim záujmom; tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o Vašich zvyklostiach pri prehliadaní našej internetovej stránky a prostredníctvom nich môžeme voči Vám efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu). Zbieranie údajov o Vašom správaní sa na našej internetovej stránke za účelom cielenej reklamy je spravidla aktivované na základe Vášho súhlasu. Zbieranie údajov týmto spôsobom je dobrovoľné, a tieto cookies nebudeme využívať, pokiaľ ich nepovolíte. Súhlas môžete navyše kedykoľvek odvolať zmenou nastavenia internetového prehliadača.
VLOŽENÝ OBSAH Z INÝCH WEBOVÝCH STRÁNOK
Články na tejto webovej stránke môžu obsahovať vložený obsah (napr. videá, obrázky, články a podobne). Vložený obsah z iných stránok sa chová rovnako, akoby návštevník navštívil inú webovú stránku.
Tieto webové stránky môžu o vás zbierať osobné údaje, používať súbory cookies, vkladať treťo-stranné sledovanie a monitorovať vašu interakciu s vloženým obsahom, včetne sledovania vašej interakcie s vloženým obsahom, ak na danej webovej stránke máte účet a ste prihlásený.
S KÝM ZDIEĽAME VAŠE ÚDAJE
Vaše údaje nezdieľame zo žiadnou treťou stranou, naša stránka slúži len na prezentačné účely našej spoločnosti, prípadne na zjednodušenie komunikácie s našimi zákazníkmi.
AKO DLHO UCHOVÁVAME VAŠE ÚDAJE
Pre používateľov, ktorí sa zaregistrujú na našich webových stránkach (ak takí existujú), ukladáme aj osobné údaje, ktoré poskytujú, do ich užívateľského profilu. Všetci používatelia môžu kedykoľvek zobraziť, upraviť alebo odstrániť svoje osobné údaje (okrem zmeny používateľského). Správcovia webových stránok tiež môžu zobraziť a upraviť tieto informácie.
AKÉ PRÁVA MÁTE NAD SVOJIMI ÚDAJMI
Ak na tejto webovej stránke máte účet, alebo ste tu pridali komentár, môžete požiadať o export vašich osobných údajov, ktoré o vás ukladáme, včetne údajov, ktoré ste nám poskytli. Môžete tak isto požiadať o vymazanie osobných údajov. To sa ale netýka údajov, ktoré o vás musíme uchovávať z administratívnych, právnych alebo bezpečnostných dôvodov.
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok pre uplatnenie sťažností a reklamácií na poskytované vzdelávacie služby
1. Účel a rozsah
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatňovania sťažností a reklamácií týkajúcej sa kvality a poskytovania vzdelávacích služieb našej inštitúcie.
2. Kto môže podať sťažnosť alebo reklamáciu
Sťažnosti a reklamácie môžu podať študenti, zákonní zástupcovia alebo iné oprávnené osoby, ktoré majú dôvod na nespokojnosť s poskytovanými službami.
3. Spôsoby podania sťažnosti alebo reklamácie
Písomne prostredníctvom e-mailu: info@renastranakova.sk
Ústne osobne alebo telefonicky na kontaktné číslo: +421 905 614 730
4. Lehoty na podanie sťažnosti alebo reklamácie
Písomnú sťažnosť alebo reklamáciu je možné podať do 15 dní od zistenia dôvodu nespokojnosti.
Ústnu alebo telefonickú sťažnosť je vhodné oznámiť čo najskôr, najlepšie do 7 dní od udalosti.
5. Vyšetrovanie a vybavenie sťažnosti alebo reklamácie
Po obdržaní sťažnosti alebo reklamácie ju vzdelávacia inštitúcia bezodkladne preverí.
V prípade potreby bude kontaktovaná oprávnená osoba alebo študent na doplnenie informácií.
O výsledku vybavenia bude sťažovateľ informovaný najneskôr do 30 dní od doručenia podnetu.
6. Možné opatrenia po vybavení sťažnosti alebo reklamácie
Ospravedlnenie alebo ozrejmenie situácie.
Náprava alebo zlepšenie kvality služby.
Náhrada škody alebo iné vhodné opatrenia podľa závažnosti prípadu, napr. zľava z ceny kurzu
7. Záverečné ustanovenia
Sťažnosti a reklamácie sú dôverné a budú spracovávané v súlade s platnými právnymi predpismi.
Podanie sťažnosti alebo reklamácie neovplyvňuje právo na ďalšie právne kroky.